Sprawdź aktualności ŚDS

Zamówienia Publiczne
Biuletyn Informacji Publicznej
Zajęcia klubowe

Wideo spotkania dla uczestników

Wylosuj zdjęcie z naszego archiwum

Zajrzyj na naszego bloga 123tworzyszTy

Wycieczka do Zakopanego

Archiwum wpisów » Archiwum 2015 » Wycieczka do Zakopanego

Dodano: 30 sierpnia 2015
Dnia 28 sierpnia wczesnym rankiem wyruszyliśmy na trzy dniową wycieczkę. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Oświęcim, Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau. To miejsce wzbudziło w nas wiele emocji. Następnie udaliśmy się do Wadowic. W Bazylice Ofiarowania NMP, widzieliśmy chrzcielnice przy której ochrzczony został św. Jan Paweł II, oraz jego relikwie. Nie wątpliwą atrakcją było zjedzenie słynnej kremówki.

Zakopianka była dla nas łaskawa, nie staliśmy w korku i szybko dotarliśmy na nocleg do Zakopanego. W drugi dzień zwiedzaliśmy miasto miedzy innymi: Kaplica Jaszczurówka, Kościół Miłosierdzia Bożego, Cmentarz, Krupówki, wjazd na Gubałówkę i widoki. Trzeciego i ostatniego dnia czekała na nas największa atrakcja, która najbardziej podobała się wszystkim. Był to spływ Dunajcem. Wywołał on wiele radości i uczestnikom wycieczki zapadł na długo w pamięci.