Sprawdź aktualności ŚDS

Zamówienia Publiczne
Biuletyn Informacji Publicznej
Zajęcia klubowe

Wideo spotkania dla uczestników

Wylosuj zdjęcie z naszego archiwum

Zajrzyj na naszego bloga 123tworzyszTy

Dzień Matki i Ojca

Archiwum wpisów » Archiwum 2023 » Dzień Matki i Ojca

Dodano: 27 maja 2023
W dniu 27 maja 2023 roku  Środowiskowy Dom Samopomocy w Krotoszynie zorganizował spotkanie wyjazdowe do Kórnika  z okazji Dnia Matki i Ojca. Intencją była integracja rodziców oraz wytchnienie od codziennych obowiązków w pięknych okolicznościach przyrody. Jadąc do Kórnika przeprowadziliśmy konkurs dla rodziców. Pytania zostały przygotowane przez pracowników i uczestników.

Zwiedzanie Kórnika rozpoczęliśmy od poczęstunku - kawy i drożdżówek na polanie Arboretum w Kórniku. Każdy z uczestników wyjazdu mógł spędzić ten czas na rozmowie, odpoczynku w plenerze na ławkach lub kocu. Następnie w grupie lub indywidualnie zwiedzaliśmy roślinność w parku. Aktualnie kwitły różaneczniki i rododendrony – było kolorowo. Kolejną atrakcją było zwiedzanie Zamku w Kórniku. Po zwiedzeniu Zamku poszliśmy na obiad.

W dalszej kolejności przeszliśmy promenadą Wisławy Szymborskiej i przysiedliśmy na chwilę na ławeczce z Wisławą Szymborską. Około godziny 20.30 wróciliśmy do Krotoszyna. Czekamy na kolejną wycieczkę.